Pages

Minggu, 09 Oktober 2011

Trik Jitu Pakai Eye Liner Cair

Trik Jitu Pakai Eye Liner Cair


Dwi Indah Nurcahyani

Wulan Tilaar
Wulan Tilaar
MBAK Wulan, saya selalu kewalahan menggunakan eye liner cair yang membuat mata saya tak rapi. Bisakah diberi tip agar penerapan eye liner cair dapat teraplikasi dengan baik membingkai mata saya.

Lisa – Haryamukti, Cimanggis, Depok.

Jawab:

Hai mbak Lisa, apa kabarnya, semoga dalam keadaan sehat dan lancar dalam melakukan aktivitas.

Langsung saja saya jawab untuk pertanyaan yang diajukan. Untuk pemakaian eye liner cair yang membuat mata tak rapi, ada trik lain yaitu menggunakan eye shadow warna hitam.

Cara pemakaiannya adalah, pilih kuas yang paling kecil (khusus untuk eye liner)  lalu kuasnya di erikan pelembap (pelembap untuk wajah ) lalu oleskan pada eye shadow warna hitam. Setelah itu buatlah eye liner sesuai bentuk yang diinginkan. Semoga saran kami ini bisa membantu ya.


Wulan Tilaar
Deputy General Manager PT Martha Beauty Gallery

(nsa)

1 komentar:

Anonim mengatakan...

HIV / Herpes hakkındaki araştırmam sırasında Hiv / Herpes bilgisine rastladım; google'da STD araması yaparken bulması oldukça kolay olan bilgiler. HIV / Herpes Cured'in komplo olduğunu düşünerek komplo içindeydim. Komplo olmak bir cehaletti, bitkisel ilaç konusunda oldukça ilginç buldum. Bitkisel tedavinin resmi HIV / Herpes web sitelerinde soru sordum ve Hiv / Herpes propagandasını papağanladığımı söyleyen moderatörler tarafından yasaklandım. Bu, Hiv / Herpes tedavisinin olduğuna dair inancımı pekiştirdi. Daha sonra almanca adında bir bayan buldum Achima Abelard Dr Itua Hiv'i tedavi ettim. iki hafta boyunca.Ve bugün hayatımda hiçbir Hiv / Herpes Tedavi Edilmedim, Hiv / Herpes gruplarının Hiv / Herpes Bitkisel Tedavisi hakkında daha fazla bilgi edinmek için insanlarla iletişim kurma girişiminde bulunmaya çalıştım. aynı hastalıkta bu bilgiler size yardımcı olur ve bu bilgiyi diğer insanlara yardım etmek umuduyla yaymak için elimden gelenin en iyisini yapmak istedim. Bu Dr Itua Bitkisel Tıp, acı çeken insanlar için bir umut olduğuna inanmamı sağladı , Şizofreni, Kanser, Skolyoz, Fibromiyalji, Florokinolon Toksisite Sendromu Fibrodysplasia Ossificans Progressiva.Infertilite, Epilepsi, Diyabet, Çölyak hastalığı, Artrit, Amyotrofik Lateral Skleroz, Alziyer hastalığı s.Hiv_ AIDS, Herpes, İnflamatuar barsak hastalığı, Copd, Diyabet, Hepatit, Tasha ve Tara, Conley, Mckinney'i ve her türlü hastalığa karşı çok daha fazla iğrenç olduğunu nasıl tedavi ettiğimi çevrimiçi olarak okudum. Kendisi Tanrı'nın eşsiz bir kalbi olan bir bitkisel doktordur, Contact Emal..drituaherbalcenter @ gmail.com Telefon veya whatsapp .. + 2348149277967.

Posting Komentar

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCPenney Coupons